2017. augusztus 5., szombat

Utálom a hőséget

Annyira, de annyira elegem van már ebből a gatyarohasztó hőségből, hogy nem tudom elmesélni.
Én nem nagyon szoktam az időjáráson nyavalyogni, de ez már kiveri nálam a biztosítékot.
Mindezt úgy, hogy egész héten alig dolgoztam, itthon meg a légkondis szobában "szenvedtem", de azért a tanfolyam miatt csak ki kellett mozdulni, és ha nem ment a légkondi, akkor már reggel lefőttem abban, hogy kicsit összerántottam a lakást.
Tegnap elmentünk Belami tortájáért, és komolyan attól féltem, hogy tíz perc alatt, míg hazaérünk, szétolvad a p.csába az egész.

Ma reggel meg úgy ébredtem, hogy szétmegy a fejem, még az extra erős kávé sem segített, olyan érzés volt, mintha víz alatt mozognék. Mondtam Charlienak, mérje már meg a vérnyomásomat, mert szerintem a béka feneke alatt van. Ott is volt, 92/61-et mértünk, kávé után!!!
Kimerészkedtünk a könyvtárba, meg pár dolgot vásárolni, de mire hazaértünk kész voltam, mint a mateklecke, mondtam Charlienak, hogy én ma már ki nem dugom az orrom a lakásból, pontosabban a szobánkból.
Így most "Szomszédok"-at nézek, előtte "A forrás"-t (nekem nem tetszett), eszegetem a tegnapi szülinapi maradékokat (husi, torta), és próbálom összeszedni magam a holnapi tizenkét óra munkához egy olyan házban, ahol nuku légkondi. (Meg fogok dögleni, nem is értem a gyerekek hogy bírják.)
Charlie nagy vidáman elment valami meccset nézni, meg fotózni, remélem nem kap napszúrást.
Belami Erdélyben, Kismacsó meg dolgozik, és reggel elég morcos is volt emiatt.

Mondjon le a hőség! Azonnal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése