2017. augusztus 10., csütörtök

The Convertible Dress

Pár éve valahogy belebotlottam ebbe a ruhaféleségbe videón, már akkor nagyon tetszett, de az ára már annál kevésbé.
Meg aztán elég szkeptikus vagyok olyan dolgokkal, amiket csak videón tudok megnézni, és nem foghatom, tapinthatom meg, próbálhatom fel. Szóval annyiban maradt.
Erről van szó:




Ma éjszakás voltam, de a meleg miatt alig sikerült pihenni, úgyhogy kicsit kómásan leszálltam a buszról, és pont megláttam, hogy a Humanaban (turkáló) ma minden háromszáz forint.
Ráadásul légkondis az üzlet, úgyhogy naná, hogy bementem. És találtam egy barna convertible dresst.
Először nem tudtam kinézni, hogy mi az, forgattam össze-vissza, próbáltam kitalálni, hogy mi a fene az a két hosszú megkötő rajta, mikor egyszerre csak bevillant: ez AZ a ruha.
Máris rohantam a próbafülkébe, és bizony jó lett.

Meg találtam egy vad ciklámen színű lenvászon nadrágot, ami hűsítően lengedez a lábam körül, fekete trikóval, lábujjas papuccsal remek lesz. Mindezt hatszáz pénzért.
Ez a nap is jól kezdődik.

5 megjegyzés:

  1. Nekem volt ilyenem csak mostmar vállalhatatlan a poliészter anyaga miatt :D jópofa volt. Persze csak videót nézve tudtam megkotogetni a bonyi b verziókat. Sok boldogságot vele! Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez olyan nyúlós, póló anyagból van, annyira nem vállalhatatlan. Kíváncsi vagyok hányszor veszem majd fel. ;-)

      Törlés
  2. van egy hasonló ruhám, amin random tekergettem a kötőket, tök jó, hogy ezt feltetted, köszi. (mondjuk nem ennyire jó, de legalább vannak új vágyaim :D )

    VálaszTörlés