2017. július 29., szombat

Hétvége

Az éjszakai műszak meglepően jó volt.
Charlie elvitt 19.30-ra. A gyerekek már megvacsoráztak, igazából csak elvoltam közöttük 23 óráig, aztán mentek maguktól aludni.
Én elővettem Pirit, és olvastam vele, meg Charlieval írogattunk egymásnak.
Aztán megszunnyadtam hajnali 2 körül, és aludtam úgy 5.30-ig. Magamtól ébredtem, kicsit rendet vágtam, kávéztam, vártam a váltást.

Picit vagyok fáradt, úgyhogy úgy döntöttem, hogy itthon megcsinálom a takarítást, ágyneműt mosok, meg az edzőcipőmet, virágokat zuhanyoztatok,  délre csinálok hamburgert, aztán alszok egy jót.
Charlie horgászni ment, szerintem ő délután várható valamikor, Kismacsó ebédre.

Holnap Anyuéknál ebédelünk, este meg elmegyünk a reptérre Balamiért, a fennmaradó időben meg sz.rt sem fogunk csinálni. Relax üzemmód on.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése