2017. május 15., hétfő

Mostanában, ha hétfő, akkor szétfeszít a büszkeség

Ma reggel csinos fehér inget vettem fel szép színes lánccal, mert tudtam, hogy délután már nem lesz időm átöltözni, hanem munka után egyből rohanok ide:




Aham, ott fent látható: Four Points by Sheraton. Ide rohantam oly nagyon.
De nem ám délutáni kávé okán, hanem mert Kismacsóék itt főpróbáltak a holnapi versenyre, és a szülők, tanárok megnézhették őket.

Egyszer talán már említettem itt is, hogy Kismacsó szervezett maga köré egy csapatot, és beneveztek egy üzletépítő versenybe, ami középiskolásoknak van kiírva.
Rengeteg fordulón vannak túl, sok feladatuk volt vele, és most a végéhez közelednek.
Kitaláltak és felépítettek egy képzeletbeli vállalkozást, csináltak hozzá piackutatást, reklámfilmet, logót, van nevük, elképzelésük.
Ma elpróbálták, hogy miként győzik meg a szigorú, üzletemberekből álló zsűrit holnap, hogy az ő elképzelésük a legéletképesebb, ők a legjobbak, az ő ötletükbe érdemes pénzt fektetni.

És én, aki többnyire rendőrségre, meg kórházba jár a "lányaival", ma ott ültem a Sheraton előadótermében, és néztem a magasra nőtt karizmatikus fiamat, aki nemcsak helyes, meg jóképű, hanem okos is, és bátor, szépen, tisztán zeng a hangja, és mindenre van válasza.
Eszembe jutott, hogy pár éve még csak, hogy ő volt a tavasz királya az oviban, és táncolt a színpadon a tavasz királynőjével, én meg büszkén figyeltem... Hát na... khmm... Már nem kisfiú.

Aztán ők maradtak még, hogy tovább csiszolják az üzletük bemutatóját holnapra, mi meg Charlieval elmentünk vacsorázni, mert megérdemeljük. És csak elandalodva néztünk egymásra, hogy milyen fantasztikus ez a gyerekünk is, mert a másik is az, ez nem kérdés. És megmondtam Charlienak, hogy ő is kellett ehhez, legalább annyira, mint én. Remélem elhiszi, mert tényleg így van.

Holnap 14 óra körül drukkoljatok kérlek Kismacsóéknak!
Akárhogy is lesz, már nyertek, hisz megtanultak egy csomó mindent az elmúlt hónapokban, és ezt soha el nem tudják venni tőlük.
Hajrá!!!

5 megjegyzés:

  1. Megy a drukk! Nagyon büszke lehetsz mindkét pasira. Na jó, mind a háromra. 😉

    VálaszTörlés
  2. Csúcs ez a fiú, gratulálok! :)
    Kettőkor-kettőtől ikszelek az ujjaimmal ;)

    VálaszTörlés
  3. Istenem, de szuper érzés lehet!

    VálaszTörlés